Anne i Nepal

I maj 2006 forlod jeg Danmark for at starte et nyt og spændende liv i Nepal. Jeg har underskrevet en 2-årig kontrakt med Mellemfolkeligt Samvirke som udviklingsarbejder i Nepal.... Formålet med denne weblog er at holde alle jer derhjemme opdateret om mine oplevelser i det vestlige Nepal.

Saturday, January 13, 2007

Jul i Danmark












Jul derhjemme var akkurat ligeså dejlig og afslappende som jeg havde forventet. Selvfølgelig spiste jeg for meget julemad og juleknæs efterfulgt af alt for mange juleøl og for meget rødvin og alt for lidt motion – men nu er det jo kun jul én gang om året, så det er jo tilladt.

Det var skønt at se hele familien, især min nevø og niece, Simon og Sara, som bare er vokset så meget siden sidst. Efter en uges tid i Horsens i familiens skød, tog jeg til København for at besøge vennerne og fejre nytåret. Dem af jer der kender mig kan sikkert gætte, hvordan mine dage i København blev brugt….og at jeg nu har brug for en ferie for at komme mig over ferien ;-)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home