Anne i Nepal

I maj 2006 forlod jeg Danmark for at starte et nyt og spændende liv i Nepal. Jeg har underskrevet en 2-årig kontrakt med Mellemfolkeligt Samvirke som udviklingsarbejder i Nepal.... Formålet med denne weblog er at holde alle jer derhjemme opdateret om mine oplevelser i det vestlige Nepal.

Wednesday, December 19, 2007

Tid til forandring

Som nogle af jer sikkert allerede ved, så er det blevet tid til at forlade Nepal og jobbet hos Mellemfolkeligt Samvirke. I November blev jeg tilbudt en stilling hos UNDP i Syrien (FN´s udviklingsprogram). Baseret i Damaskus skal jeg arbejde med at sikre ligestillings i UNDPs udviklingsprogrammer og gennemførelse af kvindeprogrammer.

Jeg rejser fra Nepal til jul og bliver i Danmark det meste af januar for at deltage i Danida og UNDP kurser. I slutningen af januar rejser jeg så til Damaskus for at starte på mit nye job.

I modsætning til tidligere jobs i udlandet rejser jeg denne gang ikke alene; min kæreste Steve tager med mig. Det kommer til at blive en ny og spændende oplevelse for os begge, og vi glæder os utrolig meget til at tilbringe de næste to år i Syrien.

Som altid er der en åben invitation til venner og familien om endelig at komme på besøg....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home