Anne i Nepal

I maj 2006 forlod jeg Danmark for at starte et nyt og spændende liv i Nepal. Jeg har underskrevet en 2-årig kontrakt med Mellemfolkeligt Samvirke som udviklingsarbejder i Nepal.... Formålet med denne weblog er at holde alle jer derhjemme opdateret om mine oplevelser i det vestlige Nepal.

Thursday, June 21, 2007

Et år ældre...

....også i år blev min fødselsdag fejret udenfor Danmarks grænser og langt fra familie og gamle venner. Men så er det jo så heldigt, at jeg har fået en masse nye venner som er helt med på at fejre fødselsdag lige som jeg kan lide det.

Lørdag holdte jeg en stor fest på min tagterrasse:




Mandag fik jeg tika, kage og gaver på MS landekontor i Kathmandu:


Mandag aften spiste jeg middag med en flok venner på en rigtig god restaurant i Kathmandu:

Og nu er jeg så et år ældre......og det kunne godt mærkes tirsdag morgen!!!

1 Comments:

  • At 13:16, Anonymous Anonymous said…

    Er der en oversätter-maskine, der sörger for at sätte den engelske side i stand! De er jo helt ens! Hvad med at spice den danske op? Saa har folk uden det danske sprog et incitament til at läre? Tänk over det Anne-Pande!

     

Post a Comment

<< Home