Anne i Nepal

I maj 2006 forlod jeg Danmark for at starte et nyt og spændende liv i Nepal. Jeg har underskrevet en 2-årig kontrakt med Mellemfolkeligt Samvirke som udviklingsarbejder i Nepal.... Formålet med denne weblog er at holde alle jer derhjemme opdateret om mine oplevelser i det vestlige Nepal.

Saturday, June 24, 2006

Et par små-kommentarer

Nu sidder jeg så i Kathmandu og knokler med denne blog. Eftersom de næste par uger bliver fyldt med indtryk og viden - jeg skal jo i gang med at lære sanskrit - og en masse sene fodboldaftener pga. tidsforskel bliver der nok ikke så meget tid til bloggen, men det overlever vi nok allesammen ;-)

Jeg ville bare sige tak til alle som har skrevet til mig på mail, SMS, gennem bloggen eller telepati og ønsket mig tillykke med fødselsdagen. Det betyder utrolig meget for mig, at der er nogen derhjemme som tænker på mig. Så tak for det.

Derudover vil jeg også lige svare et spørgsmål/klage jeg har fået fra et par personer.....Nej, der kommer intet smuds på denne blog - mine forældre læser den jo!!!! Derudover så må jeg indrømme, at jeg først og fremmest regner med at bruge al min tid at arbejde og ikke på at jagte microskopiske små nepalesere ;-)

Til dem af jer der er blevet afhængige af nyheder om mit sociale liv, kan jeg kun sige en ting til "Show me yours and I will show you mine!" - og dette via e-mail!!!

Anne

0 Comments:

Post a Comment

<< Home