Anne i Nepal

I maj 2006 forlod jeg Danmark for at starte et nyt og spændende liv i Nepal. Jeg har underskrevet en 2-årig kontrakt med Mellemfolkeligt Samvirke som udviklingsarbejder i Nepal.... Formålet med denne weblog er at holde alle jer derhjemme opdateret om mine oplevelser i det vestlige Nepal.

Sunday, May 07, 2006

Velkommen til min blog


Kære venner og familie,

så er tiden endelig kommet, hvor jeg tager første skridt på karrierestigen og rejser langt, langt væk. Min første stilling som udviklingsarbejder bringer mig til Nepal, hvor jeg skal arbejde i Nepalgajn - en forholdvis stor by på grænsen til Indien. Jeg skal arbejde som rådgiver/facilitator hos to lokale kvinderettighedsorganisationer, men det skal I nok høre mere om med tiden.

For at I kan holde lidt styr på mig, har jeg lavet denne weblog, hvori jeg vil forsøge at holde jer updateret om mine oplevelser i Sydasien. Jeg håber på at kunne opdatere den en gang om ugen - afhængig af internetforbindelse og tid......

God læsning, Anne

Would you like to see this blog in English please visit: anneelisabeth.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home